دلم گرفته

 

 

دلم گرفته

 

باآه وناله برات می خوونم

 

قلبم شکسته

 

با غم وغصه برات می خوونم

 

وقتی که بارون دیگه نمی آید

 

خورشیدچشمات منو نمی خواد

 

وقتی که قلبم داره می میره

 

نگاه خسته ام تورومی بینه

 

جون می گیره جونم بایه اشاره

 

بادیدن تو خزون بهاره

 

دلم گرفته

 

باغصه و درد شعری نوشته

 

قلبم شکسته

 

بااشک وگریه گوشه نشسته

 

وقتی پریشون برات می خوونم

 

غرق نگاهت ماه ها می مونم

 

فقط تو رودارم از تمام دنیا

 

اگه بری می شم تنهای تنها

 

دلم گرفته

 

سکوت کارم

 

قلبم شکسته

 

بیا کنارم

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ق.ظ

به به واقا طراحی زیباست چه تایپی به به شعر هاشم خوبه اه اه:( شوخی کردم سپیده خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد